1298068039_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Aamulla oli hyytävä pakkanen ja omituinen utu taivaalla.

1298068294_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Päivällä oli hyytävä pakkanen ja silmiinkäyvän kirkasta. Mûmakia ei suoranaisesti näytä palelevan, mutta kovin pitkiä lenkkejä ei tehdä jo ihan senkin takia, että minun naamaa palelee.

Illalla menin Hyvinkäälle. Alkuperäinen ajatus oli ottaa Mûmak mukaan ja palata vasta huomenna. Mutta näillä pakkasilla ja näillä junan myöhästymisillä muutin mieleni. Henu käytti Mûmakia illalla ja sanoi, että Mûmak oli vähän hermostunut. Dappia suositteli. Katsotaan. Ei se nyt niin kovin hermostunut ole, kun minä olen paikalla. Mutta voisihan sitä toki joskus kokeilla, jos kovin käy hankalaksi.

Hyvinkäällä oli mukavaa. Junat kulkivat ihan aikataulussaan, siis ne junat, joilla me liikuttiin. Minä olen väsynyt, kun olen parina viime yönä nukkunut tosi huonosti, joko täydenkuun takia tai siitä huolimatta, joten menen nukkumaan. Mûmak nukkuu jo kuten tavallista.