Aamulla törmäsin kummalliseen ilmiöön.

1287164862_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mukavia mielikuvia siitä syntyi. Piehtaroimaan mokoma pani. "Pomo" sanoi, että se nyt on sitä lunta. Tosi vähän sitä oli, mutta tulee kuulemma myöhemmin melko varmasti lisää. Odotellaan.

"Pomo" taas päivällä tuli lenkittämään minua. Perinteisesti se ei tiedä hyvää. Mutta onhan se kiva lenkille päästä. Nähtiin yksi vanha tuttukin. Tuttu on ja vanhakin on. Nortin aikaankin oli kuulemma jo vanha.

1287164806_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Se oikein innostui leikkimään. Minä olen aika hyvä näissä sosiaalisissa koirasuhteissa. Viaton Oikeastaan ainoat ongelmat on tuon "pomon" kanssa ja sehän ei oikeastaan ole koira. Just äsken rupesi raivoamaan, kun ihan vahingossa otin jonkin väärän putkilon sen treenikassista, joku pesuaine tai jotain. Minähän vain etsin luuta, joka sattumalta putosi sinne kassiin. Viaton Ihme keuhkoaja tuo "pomo". Eilen hyppi melkein tasajalkaa, kun ihan vähän vain olin pureskellut yhtä dvd:tä. Pitihän minun tarkistaa, onko se sopiva "pomon" katsottavaksi. Viaton Minä teen kaikkeni ja tässäkö on palkka. Yllättynyt Kysyn vain. Päättämätön

Tänään "pomo" kyllä lupasi, että iltatyöt on tältä erää ohi ja että hän rupeaa tekemään pitempiä lenkkejä. Huomenna kuulemma. Niinpä niin. Päättämätön Arvatkaa, miten monta kertaa tuo "huomenna" on kuultu. Päättämätön

Mutta tänään oli välillä ihan hyvä ilma vaikka lenkit jäi lyhyiksi.

1287164947_img-d41d8cd98f00b204e9800998e