Aika peruspäivä lenkkeineen ja ruokailuineen. Tosin Mûmak oksensi iltapäivällä. Lienee syönyt jotain huonosti sulavaa ulkona tai sisällä. On aika kova pureskelemaan noita kukkien lehtiä, joita näin talven ankeissa oloissa tippuu lattioille. Olen kyllä keskustellut Mûmakin kanssa niiden epäterveellisyydestä, mutta se ei aina kuuntele, mitä sille sanotaan. Yllättynyt 

Ulkona on edelleen talvisen lumista.

1263409257_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja sisällä väsyttävää.

1263409359_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minuakin väsyttää. Ratsastustunnilla minulla oli Jackie, jolla en ole aiemmin mennyt ja jota jostain syystä pelkään. Olin ihan paniikissa koko ajan. Ihme, että selässä pysyin, kun olin rento kuin rautakanki. Ja ihme, että hevonen ei hermostunut minun jännitämiseen sen enemmän. Oli itse asiassa ihan ok heppa. Mutta kaikesta pingottamisesta olen umpipoikki, joten eiköhän me kohta mennä nukkumaan.