Hyvällä mielikuvituksella varustettu ihminen, kuten minä, voi kuvitella, että tänään satoi lunta.

1260368406_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ihan ei nyt ehkä kuitenkaan kannata ruveta laulamaan 'on hanget korkeat nietokset'. Mutta kyllä se lumelta näytti.

Päivä meni kuten työpäivät menee, lähinnä hukkaan. Posti oli löytänyt kirjeeni, joten käyn sen huomenissa hakemassa. Illalla olin sitten ratsastamassa. Pitkästä, pitkästä aikaa Sangrija. Ja kyllä minä tykkäsin. Oli kiva tunti ja kiva hevonen. Sen huomasin, että intoani aina laskee, jos Henu tai Heidi eivät ole tyytyväisiä. Kun ne ovat niin paljon minua parempia ratsastajia, tulee aina vähän sellainen olo, että ei ehkä kannattaisi kauheasti hehkuttaa, miten hyvä tunti oli. Jos paremmat eivät ole tyytyväisiä, miten minä voisin. Mutta oli niin tai näin, kiva tunti kuitenkin.

Sinä aikana, kun minä olin hummailemassa, oli Mûmak lukenut Koiramme-lehden oikein perusteellisesti ja jonkin naistenlehden siinä samalla.

1260388718_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hyvähän se on, että lukee.