1304515771_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minä kun olen lintukoira niin mielelläni noita kalalokkejakin ajelen. Ne pahukset vain lentävät vähän matkan päähän ja jäävät sitten kuin kiusallaan tepastelemaan. Mutta en minä hirveästi niistä viitsinyt tänään valittaa. Oli hyvä päivä ja minä hilpeällä tuulella. "Pomollakin" taisi olla hyvä päivä, kun ei sekään kiukunnut kovin paljon. Kävi aamupäivällä trimmaajalla ja näyttää nyt ihan siistiltä. Minähän en ole mikään trimmattava rotu, mutta "pomo" on. Se oli käynyt sitten jonkun kaverinsa kanssa samalla reissulla syömässä jossain thaipaikassa ja oli siitäkin ihan intona. Oli kuulemma hyvää ruokaa ja loistavaa seuraa. Pitäs tuolta Parekilta joskus kysyä, että aiheuttaako se trimmaus siinäkin moisia mielialanvaihteluita. Illalla "pomo" oli ratsastamassa ja sekin oli kuulemma ollut kivaa. Kohtahan minä rupean huolestumaan, että onkohan tuo "pomo" sairas. Onneksi tämä sen miniloma on lopussa ja se menee huomenna töihin. Eiköhän se siellä pian normalisoidu ja muutu omaksi kärttyisäksi yksilökseen.