"Pomo" näki tänään ekat tervapääskynsä ja oli aivan tohkeissaan. Se on kuulemma kesän merkki. Hyvä, jos se tekee "pomon" onnelliseksi. Minä en moisia taivaanrannassa suhahtelevia sukkuloita paljon arvosta. Eikä niitä vielä ole täällä näkynyt suhahtelemassa. Työmatkalla oli "pomo" niitä nähnyt. Täällä blogissa nyt ei näy muutenkaan mitään, kun kuvat ei suostu siirtymään näkyviksi. Mietitään tässä "pomon" kanssa mitä asialle tehdään, vai tehdäänkö. Voi olla, että käy niinkuin tämänpäiväisen kauppareissun. Mentiin hakemaan minulle kevyhäkkiä, kun on tarkoitus lähteä reissuun muutaman viikon päästä. "Pomo" fiksusti ajatteli, että minä tarvitsen jonkin turvan, kun koko ajan muutetaan paikkaa ja kulkuneuvoa. No, ei sitten tullut turvaa, kun ykskaks "pomo" päätti, ettei ostakaan mitään. Voisi kuvitella, että olisi ostanut, sillä kyllä minun häntäni aika tiiviisti pysyi koipien välissä metrossakin. Mutta mitä vielä. Minä lähden siis reissuun ilman mitään turvakotia.